busilusan

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Onsdag

Av ingela larsson - 25 mars 2015 18:56

Idag så var det långdag i skolan, gick till fyra men tyckte ändå att skoldagen och lektionerna gick fett snabbt även fast det inte var världens roligaste lektioner. Åkte sedan buss hem å vi brukar få såhär gamla vita skolbussar men idag var det en typ stadsbuss så visste ej om det var vår buss först XD Sedan så cykla hem och äta våfflor till middag :-) gav sedan djuren och gjorde matte läxa. Nu när jag skriver detta inlägg så myser jag med Pom <3

Senare så blir det farmen :-)

Asså längtar fett mycket efter att Taya ska föla <3 hon var beräknad 24/3 men det kan ju skilja 2v hit eller dit :-) asså tänkt vad mysigt med ett litet gulligt föl<3, fast kommer samtidigt kännas lite konstigt att bebis får föl. Hoppas verkligen hon fölar under veckan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards