busilusan

Direktlänk till inlägg 5 april 2017

Idé-torka

Av ingela larsson - 5 april 2017 18:27

Har länge funderat på att smått börja blogga igen men sen tappat lusten då jag känt att det inte funnits något att skriva om men tänkte försöka göra ett inlägg nu iaf.


Den här veckan har hitills segat sig fram trots att dagarna egentligen varit ganska så roliga och fullspäckade. Började veckan med en vanlig måndag det vill säga Matte och Engelska sen bjöd även skolan på tårta. Sen i tisdags hade jag inga vanliga lektioner då jag jobbade i djurhuset och då matade i gnagarrummet samt fixade nya träd och så i fågelrummet. På kvällen så var det tacokväll med mamma, pappa och tess och idag så var det vanlig lektion på förmiddagen och sen på eftermiddagen var det arbete i reptilrummet och sedan svenska nationella muntligt. Jag är nöjd med min redovisning men inte med mitt betyg om vi säger så men men muntligt är min svagaste egenskap så det är bara jobba på och försöka ta igen det på de skriftliga delarna.


Även om denna vecka varit seg så tror jag veckorna efter påsk kommer kännas ännu segare men iaf nu längtar jag mest bara till fredag och lov så att ha gjort muntliga nationella känns bra för då är det avklarat å så vet man att fredagen är närmare :)


Kommentera gärna om ni vill läsa något speciellt så ska jag försöka fixa det men nu ska jag avsluta detta inlägg och gå å vara med några andra så vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards