busilusan

Direktlänk till inlägg 6 november 2016

Hej Igen!

Av ingela larsson - 6 november 2016 19:05

Jag vet att jag har vart extremt dålig på att uppdatera bloggen och jag vet ej om det kommer bli bättre uppdatering nu men tänkte iaf försöka skriva ett inlägg nu.  Det har vart en del med att komma in i nya rutiner och så nu när gymnasiet börjat så därför har jag prioriterat annat än bloggen. Men tänkte att detta inlägg kan handla om lite vad som hänt under veckan och så. Under veckan så har vi haft höstlov och jag började lovet med att hjälpa till med ponnyridning och hoppborg för att få in pengar till föreningen. På söndagen så red jag först Taya och sen så hjälpte jag till med grupperna. Därefter så anordnade vi en spökvandring som blev rätt så lyckad iaf. 


Måndagen så åkte jag och Mamma till stan och fixade en sak :-) 


Tisdagen så var jag och Tess i stallet och hjälpte till lite samt att jag red med Malva. Vädret var inte det bästa och Taya tyckte barnvagnar med regnskydd var väldigt läskiga.

Onsdagen så var det pluggdag men blev klar på typ 1 h så gjorde inte så mycket under onsdagen


Torsdagen så var det ridning och det var väldigt roligt att rida i gruppen igen efter så lång tid och jag insåg att jag saknat det men men man får offra vissa saker om man vill gå en speciell linje/skola. Sen efter följde Lisen med hem. 


Fredagen så var jag med tre väldigt bra personer. Vi gjorde egen glass som blev väldigt söt men ändå god. 


Lördagen hände inte direkt nånting egentligen


Idag red jag och tess ut en väldigt mysig uteritt. Sen så hade vi vanliga söndags mötet och sen var det dax för grupperna och därefter lunch. Nu på kvällen så har vi tänt ljus vid blandannat farmors grav, Evigt saknad <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards