busilusan

Alla inlägg under juli 2017

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripande inlägg för att inte peka ut någon och jag vet att de som behöver känna igen sig kommer göra det eller iaf hoppas jag att de gör det. 


Men för att komma igång med inlägget.. Varje gång man tänker på det förflutna så saknar man hur det va då om vi tar t.ex sommaren 2014 då va nästan allt on top och som jag minns det fanns det inte speciellt mycket att se negativt men saker har ändrats och inte bara till det bättre då snarare tvärtom, nu känns det mer som det blivit en jäkla tävling om att bli bäst och det är inte den känslan man vill ha, man vill ha den lilla känslan av att alla är ett team. Mycket som var on top då har försvunnit och saker känns inte lika roliga och uppskattade längre men det finns EN som gör att jag inte ger upp, packar ihop och drar på en gång. 


Finns ju självklart saker som blivit bättre oxå som att jag nu har personer som betyder absolut allt som jag inte ens kände 2014 och dessa personer vet vilka de är eller jag hoppas det iaf, sluta aldrig vara er själva och jag ser upp till var och en av er på olika sätt! Ni får mig oxå att kämpa men vet att de som är äkta stöttar mig oavsett vad så därför skrev jag tidigare EN då den individen dessvärre inte kan det. 


Men framtiden då? 

Den vill jag typ inte ens tänka på då jag inser hur mycket som redan förändrats och hur lite man kan veta innan det skett men jag hoppas iaf att detta inlägg kan ge en liten tankeställare till vissa och att det påverkar framtiden något iaf. Men nu ska jag försöka fokusera mer på de som bryr sig på riktigt och stunta i dem andra så får vi se hur det går... 



Ovido - Quiz & Flashcards