busilusan

Direktlänk till inlägg 21 november 2017

Bloggen

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har funderat lite på att kanske byta bloggportal så vet någon nån bra? Vill ha en snygg sida där både jag och andra känner att man vill läsa och att det är enkelt att förstå vilka inlägg som tillhör vilken kategori och så vidare. Så alla seriösa förslag är välkomna!

Det var vad jag ville ha sagt med detta inlägg så ha nu en fortsatt bra dag så hoppas jag på så bra respons som möjligt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Av ingela larsson - 4 maj 2017 18:03

Vet att jag sa att jag skulle försöka bli bättre med bloggandet och ändå har det gått drygt en månad sedan jag senast bloggade.. Hittar inte riktigt motivationen till att blogga men tänkte iallafall försöka skriva ihop lite om vad som hänt senaste ti...

Ovido - Quiz & Flashcards