busilusan

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av ingela larsson - 5 mars 2015 21:11

På ridningen så hade vi hoppning. Skulle hoppa på volt å hade Crannog. Tyckte Crannog skötte sig bra men kände att jag inte alls red bra. Men är väl inne i en sån där period när jag endast tänker negativt igen å mitt självförtroende ej är så bra men men. Lisa hittade ju saker som jag gjort bra å tyckte jag skulle vara nöjd, kändes lite bättre efter men är ändå inte nöjd med dagens lektion!
Får försöka tänka mer positivt men orkar ej just nu så det får vänta ! Har lite annat att tänka på just nu.

Kom ihåg frågestunden!!

Av ingela larsson - 5 mars 2015 10:08

Just haft bild och nu rast. Läraren berättade att vi om några veckor ska ha lektion i skogen och vara kreativa xD endast vissa kommer fatta det roliga i det :-)

Är väldigt nöjd med denna skiss brukar ej kunna rita typ så xD

Fett chill dag idag förutom engelska prov då men annars Bild, Svenska, slöjd :-)
Ikväll är det ridning vet ej vad vi ska göra på lektionen men tror antingen hoppning eller förberedande hoppning. Har ingen aning om vem jag kommer rida för väljer näst sist. Kommer kanske uppdatering efter ridningen !

Ovido - Quiz & Flashcards