busilusan

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av ingela larsson - 2 mars 2015 16:12

Imorse så åkte jag buss till skolan som vanligt men istället för att gå till skolan så gick jag ner till andra busshållplatsen där resten utav tjejerna i klassen väntade för vi skulle åka in till ungdomsmottagningen. När vi var klara där så gick vi runt i "stan" ett tag och sedan tog vi bussen tillbaka till skolan. Vi hade bara en halvtimmes spanska kvar innan lunchen så gjorde inte så mycke på spanskan och sedan lunch. Efter lunchen så fick jag tillbaka mitt matteprov jag gjorde i fredags var okej resultat hade gjort slarvfel men men. Sedan så hade vi No var bara tjejer på lektionen eftersom killarna då var på ungdomsmottagningen. Efter det hade vi svenska där vi ska skriva tal. Å sedan sista lektionen so. Solektionen var stökig men det är den alltid så.. Slutade kl 15 åkte buss hem å åkte med pappa en bit. Hemma så har vi gett djuren och nu bloggar jag. Ska förmodligen chatta lite nu och sedan äta å efter det so läxa.

Ovido - Quiz & Flashcards