busilusan

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av ingela larsson - 7 mars 2015 14:38

På förmiddagen så städade jag och mamma å jag tränade agility med Pom och apporterande lite. Han skötte sig helt ok! Sedan så åkte mamma iväg på någon kusin träff. Senare kom pappa och Tess hem å vi åt middag och åkte å handlade. Nu gör jag typ ingenting. Var tänkt att Rasmus skulle ha firat mig försent men det blev något så han var tvungen att jobba. Ikväll så kommer Markus, William, Lovisa och Linnéa å vi ska äta middag å kolla på middag samt att jag, Linni, Lovisa å Tess ska fota lite och uppdatera vår gemensamma blogg. Sedan så sover Lovisa å Linni över här tills imorgon :-) längtar sjukt mycket då vi inte varit på evigheter känns det som..
Kom i håg frågestunden och kommentera vilka djur ni vill läsa om!

Ovido - Quiz & Flashcards