busilusan

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Igår å idag

Av ingela larsson - 22 mars 2015 18:05

sry att jag inte bloggade igår men orkade verkligen inte så idag kommer ett inlägg om båda dagarna. Igår så vaknade man till snö .. Jag som hoppats vintern var över men nej.. vi började dagen med att göra rent hundkojan, hönshuset och kaninburen. Städa inne och sedan åt vi lunch. Sedan åkte mamma och handlade och sedan tog vi en långpromenad med hundarna. Var väldigt mysigt! Gav djuren och lagade middag. Sedan på kvällen så hade vi lite bonde maraton så vi kollade på farmen och unga bönder och åt glass Men unga bönder var inte så jättebra.
~
Idag så åkte vi till stallet till kl 10.30 för styrelsen skulle ha möte å mamma är med där så. Vi medhjälpare fixade iordning banan till lektionen. Sedan så hjälpte vi eleverna med hästarna till lektionen och efter det så tog Madde å Jossan hand om lektionen och jag Lisen och Tess körde nikki:-) sedan så bjöd ullie på pizza till lunch å sen halmade jag Jossan Lisen och Tess. Jossan höll även voltigekurs för oss å så byggde vi ihop en låtsas häst av en tunna å hink och lite snören samt en skrinda så den kunde röra sig. Å den använde vi till att träna på upphopp och körde lite voltige. Åkte sedan hem gav djuren å väntar nu på mat:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards