busilusan

Direktlänk till inlägg 18 november 2015

Veckan hitills

Av ingela larsson - 18 november 2015 17:14

Måndagen började med mentorstid och matte somvanligt sen på svenskan hade vi muntliga engelska nationella. Spanskan sen var som vanligt, so samma sak och idrotten inställd så väntade på att tess slutade å var lite med på deras lektion och sen bussen hem.

tisdagen var i stortsätt vanlig skoldag förutom hemkunskapsprov och brandövning. På kvällen åkte vi till stallet och red. Taya ville inte gå upp ur hagen så tog ett tag men medhjälp av en pinne så gick det bara jag höll i den. Uppsittningen gick väldigt bra och sen red jag i skritt en långsida med trav och sen skritt red slutet utan stigbyglar och hon var jätteduktig.

Idag gick jag först och tog närvaro på svenskan sen matte muntliga nationella som kändes ok. därefter engelska och so. Lunch, matte med vikarie som inte var jätte skarp inom matte så hjälpte andra lite. Sista lektionen var slöjd och hade tänkt gå till fyra idag men då läraren inte mådde tipp topp så gick jag till tre.


Sorry för ganska boring inlägg men har knappt någon motivation på att skriva om mina dagar jämt och får ingen respons på vad man annars kan skriva om så inte direkt lockande och sätta sig och skriva varje dag, därför får ni sällan inlägg. Vill ni ha oftare får ni komma med förslag vad man kan skriva om.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards