busilusan

Alla inlägg den 7 november 2015

Av ingela larsson - 7 november 2015 17:48

Som ni kanske förstår på rubriken så undrar jag vad ni vill ha för inlägg. Kommentera gärna det så jag kan göra bloggen bättre.
Om ni vill ha svar på några frågor kan ni kommentera de eller så kan ni skicka på kik wildataya eller instagram ingela_wildataya

Av ingela larsson - 7 november 2015 17:45

gick upp vid halv åtta idag gör att sedan åka på öppet hus för att kolla gymnasium. Kollade igenom skolhusen samt fikade och åt lunch och tycker skolan är väldigt bra så det lutar åt att jag börjar där men det kan ju dyka upp något ännu bättre! Något jag tyckte var väldigt bra är att på det gymnasiet har man inte moderna språk vilket är bra med tanke på hur spanskan varit i skolan. Sju olika lärare på tre år håltimmar hit och dit osv så kan ju inte direkt mycket spanska. Sen åkte vi och handlade och hemma har jag pluggat ordklasser och engelska. Även ätit middag och gjort matlåda.

Ovido - Quiz & Flashcards