busilusan

Alla inlägg den 25 november 2015

Av ingela larsson - 25 november 2015 17:44

Måndag:

Inget å skriva helt vanlig måndag vad jag kommer ihåg.

Tisdag:

Började med hemkunskap där vi gjorde tacos och kladdkaka, var mätt resten av dagen sen. Musik och lämnade in, fysik där vi gjorde klart grupparbetet och började med ett par arbete. Sista lektionen var idrott då vi hade dans.

På kvällen åkte vi till stallet och då red jag först taya i skritt på banan och longerade henne sedan. Hon var väldigt duktig och älskar henne mer och mer för varje gång! Visst kan tycka hon är väldigt fånig ibland men ogillar henne aldrig, hon är en ponny jag aldrig kommer glömma och jag hoppas vi får många fler minnen tillsamans.


Idag:

Gick til bussen som vanligt men den kom ej då det var halt så gick hem igen och har vart hemma hela dagen. Gjort lite svenska och so hemma men resten är böcker som jag har i skåpet så har ej kunnat gjort de. Även städat och planerat mer julshow, ju mer vi planerar kommer man på saker man inte planerat men det blir nog bra.


Inser att jag oftast bloggar typ onsdag fredag lördag och söndag.. Men blir ändring på det om ni faktigst kommenterar och berättar vad ni vill ha för inlägg..........vilket ni inte lär göra som vanligt

Ovido - Quiz & Flashcards