busilusan

Alla inlägg under juli 2015

Av ingela larsson - 7 juli 2015 09:01

Hände ej så mycket igår då vädret inte var det bästa så titta på tv, spela spel, chatta å sen göra behöverliga saker. Sen kvällen hade vi grymt kul. Sen idag blir väl typ detsamma. Å sen kanske stallet ikväll vi får se. 

Av ingela larsson - 5 juli 2015 22:13

[Bild]

[Bild]

Av ingela larsson - 5 juli 2015 22:05

fotade nyss lite natur bilder som kommer nedan.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av ingela larsson - 5 juli 2015 16:08

åkte till stallet till lektionerna idag eller aa lite tidigare. Först så gick vi in å prata med Lisa och sedan så gick vi till stallet och hämtade upp hästarna med eleverna. Sen så höll jag och Madde koll när de fixade i ordning hästarna och så sorterade vi grimmor. Sen så red de uteritt och då fixade jag bana på banan inför grupp två med Tess. Sen åt jag en macka och hämtade upp nikki. Sen grupp två var jag först på banan och sedan gick jag med när de red uteritt. Sen åkte vi och handlade och nu sitter jag hemma och tittar på tv å bloggar. Kanske inte kommer uppdatera varje dag nu men får se

Av ingela larsson - 4 juli 2015 17:17

Vaknade runt nio idag och åt först frukost sedan städa huset och fixa djuren och efter det så gick vi ner till sjön med hundarna och badade. Chip fiskade under bryggan som vanligt och Pom lekte mest med en boll. De simmade även en del. Sedan så åt vi lunch rösti och bacon. Tog efter det in alla kycklingar och fixade ägg. Sedan åkte vi och firade elli som fyller ett på måndag. Tycker det har varit för varmt i dag men många är glada över den här värmen, förstår ej hur man orkar ju ej göra något.

-

Av ingela larsson - 3 juli 2015 23:06

efter att Lisen och Corre åkt hem så gjorde vi inte så mycket innan vi åt middag. Sen åkte vi och kollade när vår moster hoppade fallskärm och sen badades det i deras pool men orkade ej bada så hade mest tråkigt. Kom hem för inte så länge sedan. Men det är väldigt varmt i mitt rum så lär väl inte kunna sova på ett tag.

-

Av ingela larsson - 3 juli 2015 14:12

Vaknade runt nio idag och gick in och åt frukost sedan så åkte vi båt och badade och letade musslor vi hittade runt tio st. Sen på vägen hem så hoppade vi från båten och simmade in till land. Hemma sen spelade vi lite kort och gick sedan och badade igen eller vi sola mest. Sen åt vi kräm till lunch och efter lunch ner och bada mer. Sen åkte nyss Nova hem så nu är jag Tess Lisen å Corre här. Vi gör typ ingenting så passade på att blogga

Ovido - Quiz & Flashcards