busilusan

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av ingela larsson - 7 juli 2015 09:24

Människor och personer kan visa sig vara någon annan än de man trott ibland till det bättre och ibland till det sämre. Sen finns det oxå människor som man märker från början hur de är. Har tidigare under mitt liv mest träffat tillfälliga vänner eller vad man ska säga men för några år sedan så träffade jag underbara personer jag aldrig vill förlora. Tyvärr så blev jag och en annan av de osams av typ ingen anledning jag tyckte hon undvek mig och hon tvärtom men vet egentligen inte vad som hände. Som tur var så gav vi varandra en ny chans och vill aldrig mista den personen igen för saknade personen sk*t mycket den perioden vi var ovänner. Sen är det oxå en person som betyder grymt mycket och visst vissa gånger tycker jag hon är irriterande men man kan inte älska varandra hela tiden och tycka allt den säger och gör är rätt. Sen betyder flera andra personer oxå väldigt mycket.

Sen har jag oxå träffat vänner man gillar mycket och har väldigt roligt ihop med men de har bara försvunnit ur mitt liv å man har mist kontakten vilket är tråkigt men man inser ju då att de kanske inte var äkta vänner för då skulle de behålla kontakten.

Sen finns det de personer som man absolut inte passar ihop med och blir sårad utav men man får se de som en läxa i livet och så gör man förhoppningsvis inte om samma sak och blir sårad igen. Men jag har fett svårt för att vara sur på personer. Kommer alltid ihåg vad de gjort och är medveten om att människor förändras ibland till det bättre och
ibland till det sämre. Jag har upplevt båda och det förstnämnda är betydligt roligare.

Sry att inlägget blev långt och kanske rörigt men behövde skriva av mig lite

Av ingela larsson - 7 juli 2015 09:01

Hände ej så mycket igår då vädret inte var det bästa så titta på tv, spela spel, chatta å sen göra behöverliga saker. Sen kvällen hade vi grymt kul. Sen idag blir väl typ detsamma. Å sen kanske stallet ikväll vi får se. 

Ovido - Quiz & Flashcards