busilusan

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av ingela larsson - 17 juli 2015 19:48

Vad jag gjorde på förmiddagen skrev jag i tidigare inlägg så kolla där. Men efter lunch gjorde vi inte så mycket tills mamma kom hem. När hon kom hem åkte vi till Börjes och handlade. Vi köpte reflexvästar till hundarna, hundgodis/ben, halsband till Chip och hästgodis eller det är vad jag kommer ihåg nu iaf. Sen handlade vi äpplen till äppelpaj och så handlade vi kaninmat. Bild på hundarna i deras reflexvästar kommer nog senare. Men hemma sen släppte vi ut hönsen en stund, åt middag och gav djuren. Snart blir det kolla på stjärnkusken.

Av ingela larsson - 17 juli 2015 09:47

Igår hände inte så mycket under dagen det speciella vi gjorde var väl typ att baka choklad- och snöbollar. Sen på kvällen hade vi teori lektion på ridningen då det är ridläger så hästarna går redan flera pass på dagen. Men teorin handlade om naturlig hästhållning vilket var intressant i början men sedan blev det tråkigt. Sen efter lektionen lastade vi penini och sen till betet och hämta bubblan för att de ska gå på annat bete då bubblan är för elak mot Taya. Men aa det var gårdagen. 


Idag har vi gett djuren, städat huset och ätit frukost. Nu väntar vi på att grey's anatomy ska börja. Sen ska vi nog göra lite sysslor sen lunch och i eftermiddag åker vi nog till börjes och handlar lite. 


Att jag ej bloggar så jätte mycket nu beror på att internet inte är så bra så bloggar när det funkar och jag har ork. 

Ovido - Quiz & Flashcards