busilusan

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av ingela larsson - 25 februari 2015 17:58

Idag var det en vanlig onsdag i skolan. Alltså e-val, fysik, svenska , so, lunch, engelska, no(kemi), spanska å sluta fyra. På fysiken fick vi reda på provresultatet på provet vi gjorde innan lovet är nöjd men kunde kanske kunnat få högre. På svenskan körde vi korta talövningar t.ex så skulle vi försöka "sälja" osäljbara saker ex. Äppelskrutt, bok som saknar sista kapitlet, tv utan ljud å osthyvel utan skaft. Var faktist en väldigt rolig lektion. So lektionerna har varit bättre men aja. Lunchen var inte alls god idag men knäckemackor fungerar XD På engelskan hade vi hörförståelsetest vilket jag inte har en aning om hur det gick.. På kemin hade vi genomgång utav fördiagnosen vi gjorde i måndags och byggde ihop olika molekyler och atomer. Sedan på spanskan så gick vi igenom viktiga verb. Sedan hade pappa jobbat i närheten så han hämtade mig vid skolan istället för att jag skulle behöva åka buss. Så var hemma ca 16.20 istället för 17.00 vilket var väldigt skönt! Har hemma ätit middag och gett djuren :-) Nu tassar Busan runt mig så hon vill nog att jag ska sluta skriva detta inlägg å vara med henne. Men skriver nog efter ridningen imorgon! Skulle vara någon uppvisning/musikal eller något i skolan imorgon så kanske skriver om den oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards