busilusan

Alla inlägg den 22 februari 2015

'

Av ingela larsson - 22 februari 2015 18:24

Fick denna i present utav Tess å verkligen älskar den! Speciellt när det är den bästa på den <3

Älskade alla presenter jag fick iår men denna var helt klart en favorit!

Min bebis <3

Av ingela larsson - 22 februari 2015 17:51

Började dagen med att åka till stallet . I stallet så bestämde vi först vilka som skulle göra vad. Jag,Lisen,Tess och Linda tog hand om uteritten medan Corre, Nova å Jossan tränade Tofflan. Det var bara Tova-lee i första gruppen så hon fick rida Nikki på uteritt med Lisen som ledare, jag promenerade med Taya å Tess med Björnen och Linda red Lindsey . Tilda var med med bubblan och Tina å mamma var oxå med. Efter uteritten så åt vi lunch och efter det hade vi snöbollskrig med Jacob. Sedan så tränade jag och Linda Ice! Först så borstade vi honom i stallet och sedan gick vi på banan. På banan hade vi koner och bommar. Ice skötte sig väldigt bra förutom några stegringar.

Efter att vi tränat Ice så åkte jag och Tess hem. Hemma har vi matat djuren och ätit middag .

Kommentera gärna vad ni vill ha inlägg om!

Ovido - Quiz & Flashcards