busilusan

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av ingela larsson - 18 februari 2015 21:47

På förmiddagen/lunch så skjutsade mamma mig,Lisen och Tess till malmabacken där vi åkte slalom. Har aldrig åkt slalom förut men det gick rätt så bra, skadade mig ju inte rejält iaf! När vi hade åkt typ en timme så gick vi in i en stuga och åt lite sedan så åkte vi typ en timme till!

Efter att vi åkt slalom så åkte vi och handlade present till Jossan och åt middag. Sedan så åkte vi till Hallmyra och firade Jossan :-) På kvällen så hjälpte jag till på lektionen medan Lisen och Tess roade Elna. På lektionen så körde de voltige så jag hjälpte eleverna upp och så gick och sprang jag bredvid hästen (Eire och Crannog). Blev ganska jobbigt när man gjort det med fem elever XD

Fika :-) <3

Ovido - Quiz & Flashcards