busilusan

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av ingela larsson - 1 februari 2015 19:53

Bilderna på Taya kommer i något senare inlägg! Nu bilder på Pom från igår <3

                   

Av ingela larsson - 1 februari 2015 18:40

Igår på förmiddagen efter att vi bakat så hoppade vi  Pom i skogen <3 sedan på eftermiddagen så firade vi mig och tess. Jag fick pengar, just dance 2015, kakbok och kakbricka. Vi fikade och sedan gick vi barn ut och åkte pulka och byggde en stor snögubbe :-)  senare åt vi middag och spelade just dance :-) 

Idag så åkte jag till stallet till halv tio och hade en liten photoshoot med taya. Sedan så var det lektioner där vi hjälpte till. Några tolkade och några red på banan. I första gruppen så hjälpte jag,linda och Nova till på banan, emellan grupperna halmade jag,linda,nova,corre,lisen och tess ligghall och under andra lektionen tränade vi fölen lite och efter grupperna så tittade vi när nikki fölen och taya busade lite i hagen fast nikki busade mest <3 

Kommer senare ett inlägg med bilder på pom från igår och taya från idag <3 Men nu lite bilder på när nikki busar <3 Bilderna är screenshots från en video corre filmade :-)    

Ovido - Quiz & Flashcards