busilusan

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av ingela larsson - 15 februari 2015 19:26

Fotograf till de tre första bilderna Lisen !
Fotograf till den sista bilden Lisa!

Av ingela larsson - 15 februari 2015 19:06

Juste jag skulle berätta om vad som händer imorgon. Då drar jag och Linda på endagsridläger i Nyköping.. Är sjukt taggad, spännande men lite nervöst... :-) Kommer nog fota rätt så mycket och lär skriva om händelsen imorgon kväll så håll er uppdaterade :-)

Av ingela larsson - 15 februari 2015 17:45

Först så mockade jag och Madde hos Lord och sedan gick vi ut och tömkörde Lindsey en sväng i skogen. Vi hade skacklar på båda sidor och hon var väldigt duktig:-) När vi kom tillbaka så grillade några av oss medhjälpare och de andra hjälpte till med lektionen som hade voltige. Första gruppen körde voltige på Eire och andra på Ticky :-) När vi hade grillat och grupperna var klara så gick jag, Corre och mamma ut en sväng i skogen med Taya och Flingan <3 Det var jätte mysigt och Corre tog några väldigt söta bilder :-) Kolla in hennes blogg http://mobil.misscorre.bloggplatsen.se
Lite bilder från skogspromenaden!

När vi kom tillbaka så körde jag,Jossan , Tess , Lisen och Corre lite voltige på Stormis :-) Jag fotade tyvärr inte då men Lisen skulle skicka över lite bilder senare så kanske lägger upp då :-)
När vi kom hem från stallet så gav vi djuren och gick en sväng med hundarna :-)

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards