busilusan

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av ingela larsson - 28 oktober 2015 12:00

Tänkte svara på några frågor, har säkert svarat på någon förut men gör det ändå.

Favoritämne i skolan? Typ hemkunskap och matte. Nu kommer säkert folk tycka jag är knäpp som gillar matte men har lätt för det och då blir det roligt.


Favoritmat? Har ingen direkt favorit.


Något du verkligen vill ha just nu? Körkort, men det lär ju dröja ett tag men det skulle vara skönt att ta sig dit man ville när man ville.


Vart/hur vill du bo när du blir äldre? På landet omgiven utav djur. Kanske blir några år i lägenhet innan jag har ekonomin att köpa gård men vill helst inte bo i stan.


Favvogodis? Har ingen direkt favorit favorit


Det bästa som har hänt mig? Träffa de underbara vänner jag har nu och de vet vilka de är så behöver inte skriva deras namn här och sen även Taya och alla mina djur här hemma samt min familj.


Ovido - Quiz & Flashcards