busilusan

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av ingela larsson - 9 oktober 2015 17:02

Sry att jag inte bloggat men i tisdags kom jag hem sent, i onsdags tänkte jag blogga men kände ej för det sen och igår kom vi hem sent.

I tisdags var det vanlig skoldag och sen på kvällen så åkte vi till stallet och dätr tränade jag taya med att stå still bredvid pallen och sen ställde vi fram hinder till tisdagsgruppen.

Onsdagen var vanlig förutom att jag på kvällen var hemma själv för att de andra var och handlade.

Torsdagen hade vi so prov i skolan och det kändes hyfsat bra men då brukar proven gå dåligt fast provet gick bättre än förväntat. På ridningen hade vi galoppträning och  jag red queenie. lektionen gick bra så jag känner att snart kommer en lektion gå dåligt  men men bara tänka på de bra gångerna då... Vi skulle rida öppna i galopp och det gick bra. Queenie var väldigt taggad igår men jag kände mig ändå säker trots att hon stack några gånger så märks att jag utvecklats. sen när vi galopperade på övre volten ville hon ej gå upp i galopp men då tog jag ett spö och så fick jag upp henne i galopp för att jag skulle vinna och sen fick hon trava.

Idag hade vi no prov och tror det gick bra. Hemma har vi gjort rent hos djuren och städat. nu hämta halm till kaninerna

Ovido - Quiz & Flashcards