busilusan

Alla inlägg den 30 september 2015

Av ingela larsson - 30 september 2015 20:12

Började dagen med extra so i 45 minuter och då tittade vi på Pojken i randig pyjamas. Bra film men liten hemsk handling. Handlar ju om förintelsen så meningen är nog att den inte ska sluta bra men gillar lyckliga slut bättre. Sen hade vi svenska/ engelska så började med att reovisa min pecha kucha. det är att man ska prata om 20 bilder i 20 sekunder per bild. Är nöjd med redovisningen och den gick bättre än jag hade trott. Sen gjorde jag klart engelskan och kom på nu att jag inte lämnat in den så får göra det när detta inlägg är färdig skrivet. Sen hade vi so igen och då såg vi klart filmen och skrev lite anteckningar samt fick reda på att vi har prov nästa torsdag så nu har vi tre prov nästa vecka.. Efter lunch som var lite speciell fick äppelpaj så hade vi matte och sedan syslöjd som blev lite förkortad då läraren var krasslig. Hemma har jag inte gjort direkt något jag inte brukar göra eller aa jag pluggade  matte.

Ovido - Quiz & Flashcards