busilusan

Alla inlägg den 2 september 2015

Av ingela larsson - 2 september 2015 21:00

This or that:

Häst/ponny? Ponny så länge det går


Mocka/fylla höpåsar? Mocka


Stegra/bocka?  Inte setat på nån som stegrat så bocka


Barbackagalopp över ett sommarfält eller ett snöfält? snöfält

 

Hjälm med ventilation/hjälm utan? Med


Ridskor/ridstövlar? Ridskor


Hjälm/väst? Hjälm


Sporrar/spö? Spö


Rida själv/rida i grupp? Beror lite på vad för grupp men om man tänker den jag rider i nu så grupp


Hoppning/dressyr? Dressyr vissa dagar hoppning andra har inte direkt bestämt mig där.


Av ingela larsson - 2 september 2015 10:00

Har du/har du haft en ..

Egen häst? Nej

Foderhäst? Nej

Medryttarhäst?  Nej

Sköthäst? Japp Taya nu Å förut Taya + Wilda

Din häst/favorithäst

Namn: Taya

Färg: Buckskin

Ras: Mini cob

Bästa bus: Vet inte riktigt

Ålder: 5 år

Bästa minne: Konstigt nog typ när jag ramlade av henne på åkern, eller den första gången jag satt på henne och sen typ alla andra minnen kan inte direkt välja.

Sämsta minne: Kommer inte på något just nu

Högsta du hoppat: Inte hoppat henne men annars 75 cm

Har du tävlat, och isåfall i vilken gren? Inte med taya men hoppning och dressyr med Taya

Hur ser din grimma till hästen ut: Den hon har just nu är solblekt röd men den jag har till henne är vinröd med blå rutor.

Hur ser sadeln ut? Svart allround

Tränset? Svart med glitter pannband å utan nosgrimma.

Hur stor är hästen? Runt 130


Favorit…

Ras? Rasen spelar inte så stor roll individen är det jag bryr mig om

Färg på häst? spellar ingen roll

Gångart? Beror på häst men alla har något possitivt

Ridskola? Hallmyra är den ända jag ridit mycket på så

Ovido - Quiz & Flashcards