busilusan

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av ingela larsson - 21 juni 2015 19:42

Kom till stallet typ 10,15 idag så planerade först och myste med Elna och Noel. Elna ritade Taya och Tiny :-) sen vid elva gick vi ut till gruppen och då hjälpte jag katta fixa iordning flingan sen när de red ut på banan så hämtade jag upp nikki och ullie Ticky och sedan fixade jag de inför grupp två. Sen grupp två så halmade jag och Madde i uteboxen och efter gruppen bjöd thindra på tårta och efter det var det lunch. Efter lunchen så spände jag sadelgjorden åt Madde och Nova som skulle ut och rida Tommy och samson och sedan gick jag med upp till postlådan. Sen så snitslade jag Jossan och Tess upp terrängrundan. Sen så var vi vid stallet medan Tilda tvätta winky och sedan så släpptes winky och Macro ihop för betäckning. Sen hämtade pappa oss och har hemma gett djuren och gått med hundarna.
Nu mat

Av ingela larsson - 21 juni 2015 19:30

kusinerna kom i fredags och sov över till i lördags. På fredagen så hälsade våra kaniner på varandra och kom väldigt bra överens och blev vänner. Vi fiskade oxå vid sjön, Linni fick en abborre och en gädda fast gäddan släppte över vattenytan. Å jag fick en kräfta med håv. Sen så åt vi oxå väldigt mycket. Å sov på magasinet.

Lördagen var typ packa ihop och efter att de åkt så tittade vi mest tv å bara chilla.
Kommer alldeles strax inlägg om stallet idag

Ovido - Quiz & Flashcards