busilusan

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av ingela larsson - 10 juni 2015 20:32

hemma hände det vanliga + bada hundarna i sjön. Sedan efter middagen så skulle mamma handla så hon skjutsade oss till stallet. I stallet så pysslade jag med Taya och kollade på lektionen:-) när jag skulle hämta Taya så stod hon först kvar men sedan så kom hon och mötte mig<3 tog sedan in Taya och Tiny i stallet och borstade och kratsade hovarna på Taya, hon var något stissig då Tiny gick runt lös i stallet och Taya kände att hon inte riktigt hade koll på Tiny. Men förutom lite dans så gick det bra. Sedan lite mat och ut i hagen igen och Tiny fick busryck men hann ej filma eller fota det. Juste la även fram bommar till lektionen.

Av ingela larsson - 10 juni 2015 15:18

I skolan idag så kollade vi på film hela förmiddagen först Bruce den allsmäktige som handlar om en man med otur enligt honom som sedan byter plats med Gud. Väldigt bra och rolig film faktist, sen liten rast och efter det tittade vi på någon film jag inte minns namnet på den handlade om en polis och som får ta hand om en hund vars ägare blivit mördad och så gör de uppdrag. Långtråkig början men blev sedan bra fast sorglig. Sen åt vi lunch och efter det körde vi brännboll. Slutade sedan vid två.

Av ingela larsson - 10 juni 2015 10:27

Hemma efter skolan igår så cyklade jag med Pom och mötte Tess som kom senare. Gjorde det vanliga + städade hos hönsen och kaninerna och vek tvätt.

Ovido - Quiz & Flashcards