busilusan

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av ingela larsson - 3 juni 2015 18:06

Började dagen som vanligt med Epa men hade ingen lärare så fick sitta i kapprummet. Sedan så skulle vi ha fysik men då betygen typ är satta så hade vi teknik och gjorde presentpåsar istället. Sen var det två normala lektioner svenska med läsa bok och sedan so med religionsprov.

Sen efter lunch hade vi håltimme då engelskan var inställd så inräknat lunchen blev det typ två timmar utan något att göra.. Nästa lektion var vanlig kemi då vi eldade salpeter och svavel och krut.

Sen sa de att spanskan var inställd så gick till bussen och när jag var i bussen hörde jag att de skulle va spanska så gick ner igen men då sa den lärarn de sagt att vi skulle ha att vi kunde gå hem och som tur var hann jag med bussen. vid brevlådorna sen så mötte mamma mig med hundarna. På vägen hem så sprang en hare och pom jagade den först men kom tillbaka när vi ropade och chip brydde sig inte alls.


Hemma har det vanliga hänt + att jag byggt sittpinne åt kycklingarna.

Ovido - Quiz & Flashcards