busilusan

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av ingela larsson - 5 juni 2015 20:40

Började som vanligt med svenska och skrev klart min recension och fick reda på att jag behåller mitt betyg. Sedan skulle vi ha bad men vi var endast två som hade badkläder så vi fick gå och fota oss själva framför ett hus och sedan gå tillbaka. Nästa lektion var so med vikarie men gjorde typ ingen so han berättade om hyss och bus han gjort i skolan. Sedan matte med samma vikarie och vi gjorde först lite problem lösningar och sedan körde vi hänga gubbe och hans ord var skolan suger. Och så fick vi sluta 30 min tidigare. Så gick upp till matsalen och åt tacos sedan var jag med på Tess lektion. Sedan så åkte vi bussen hem.

Hemma släppte vi ut minsta kycklingarna i buren och de andra + hönsen fick gå fritt. Sen så tittade vi lite på tv. Skulle sedan åka och fixa sjöhagen. Så gav alla djuren och fick skjuts dit utav pappa. Men när vi kom så var ej Lisa å de där så väntade ca 30 min och blev sedan hungrig så åkte till Statoil och köpte två korvar. När vi kom tillbaka så var de där så började fixa tråden. Efter ett tag åkte Tess på kalas men vi andra fortsatte. Var mycket tråd att fixa men vi var klara efter tre timmar. Eller aa det var en hage utav tre..
Sen hemma nu igen så har jag ätit middag och nu bara chilla tills vi ska hämta Tess 22.30

Fota denna på betet

Ovido - Quiz & Flashcards