busilusan

Direktlänk till inlägg 18 april 2016

Hur mycket ska man orka med egentligen?

Av ingela larsson - 18 april 2016 19:33

Förlåt för att jag inte bloggat på ett bra tag men har inte haft någon lust alls då tydligen andra känner mig och mina känslor bättre än vad jag själv gör så det känns väl sådär, vill egentligen inte lyssna på vad de säger men efter ett tag börjar påståendena personerna säger bli en falsk sanning särskilt när de personer som säger saker är de man trott alltid vill ens bästa och är helt ärliga men tydligen gäller det bara så länge man gör och tycker exakt som de säger sen om man har en egen vilja blir det liv i luckan och påstående efter påstående sprids utan att tänka på hur det känns för personen i fråga.


De finns några få som säger att man ska strunta i de och lita på sig själv men vem är det då, vad vill man, vad tänker man när tydligen andra känner en bättre än man själv gör..


Mina tankar just nu är väl mest hur många chanser ska man ge, hur mycket ska man acceptera och har något de någonsin sagt varit sanning eller har de bara sagt vad de vet att man vill höra?


Så nu har ni fått lite uppdatering och svar på varför jag ej bloggat på länge men nu ska jag försöka tänka positivt och endast lyssna på de personer jag vet är äkta och umgås med de jag gillar bäst. 


~Hatad av dem flesta, Älskad av de bästa~ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards