busilusan

Alla inlägg den 6 april 2016

Av ingela larsson - 6 april 2016 18:58

Skoldagen började som vanligt med Svenska och då såg vi klart filmen som vi började på i måndags. Nästa lektion är egentligen Engelska men då vi har samma lärare i Svenska och Engelska så hade vi Svenska istället och så har vi dubbla Engelska på fredag. Men iaf på lektionen då så besvarade jag frågorna tillhörande filmen och är rätt så nöjd med min prestation, brukar gå väldigt segt i början men idag så skrev jag på bra så det som är kvar är att rätta lite grammatik i den men annars känner jag mig mer eller mindre klar. Skulle sen egentligen ha eval men läraren var borta och ingen vikarie så försökte plugga lite till morgondagens spanska prov men då det inte riktigt framgår vad provet kommer vara på så är det ganska svårt att plugga till det. Även matte lektionen flöt på bra och jag hann med nästan ett delkapitel.

Lunchen idag var currykyckling vilket var lite väl starkt men annars gott.

Lektionerna efter lunch var väldigt chill då den första var so och då såg vi klart en film och andra var slöjd vilket alltid är mer eller mindre chill.

Ovido - Quiz & Flashcards