busilusan

Alla inlägg den 13 april 2016

Av ingela larsson - 13 april 2016 13:51

Vaknade tio minuter innan klockan ringde imorse så passade då på att mysa med Pom en stund för att sedan börja dagen. Fixade iordning mig, ge djuren och äta frukost ja de vanliga morgonsysslorna helt enkelt och sedan cykla till bussen.

Skoldagen idag började med svenska och där är jag klar med uppgiften så skrev den naturvetenskapliga uppsatsen istället och sen på engelskan hade vi läsförståelse. Följande lektion var eval och då pluggade jag lite inför kemi nationella för att sedan gå till nästa lektion som var matte och där gjorde vi nationella från tidigare år för att träna inför årets. Lunchen idag var kålpudding så min lunch blev en potatis och två knäckebröd så lagom taggad på att gå till fyra idag å komma hem runt fem men men får äta när jag kommer hem. Nu sitter jag på so lektionen vilket är vad vi har efter lunch och i början utav lektionen arbetade jag men tappade sedan motivationen så passar på att blogga. Nästa lektion är slöjd så det är chill men slutar nu och måste gå till nästa lektion så avslutar detta inlägg tvärt.

Ovido - Quiz & Flashcards