busilusan

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av ingela larsson - 23 augusti 2015 18:30

Sry att jag inte bloggade igår men min mobil hade typ bara tre procents batteri. men iallafall igår så gjorde vi inte direkt något på förmiddagen men sen på eftermiddagen så bakade vi. Vi bakade bullar, havreflarn,chokladflarn,kolakakor,kokosbollar, kärleksmums och chokladsnitt. Sen på kvällen så tittade vi på Spring.

Åkte till stallet till ca 10.15 idag och när vi kom dit så ställde vi först in vår mat och sedan fixade vi staket efter bobby. sen var det dags att hämta upp hästarna till lektion. Hjälpte till att ta upp cranini. de borstade och gjorde iordning å satt upp. När de red så gick jag och ledde nikki som elna red på men efter ett tag så ville inte hon rida så då gick jag bredvid crannog då ryttaren var osäker. Sen i slutet red de ut en sväng så då gick jag oxå bredvid. emellan grupperna gick jag in å drack för det var så varmt. Sen andra gruppenj red på banan och då satt jag å tess på pallen med elna och hoppade in när vi behövdes. sen när den gruppen var klara gick vi in å åt. körde efteråt bobby å tofflan till betet. vi släppte ihop de med ice å lohan och det gick väldigt bra och som vanligt ska ice stegra lite och visa att han är störst och bäst. sen hämtade mamma å pappa oss vid betet och nu har vi gjort det vi brukar hemma

Ovido - Quiz & Flashcards