busilusan

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av ingela larsson - 11 augusti 2015 15:28

igår så hämtade Jacob mig å Tess på morgonen å så hjälpte vi till på Hallmyra hela dagen. Vi lastade av en å en halv kärra hö å staplade det. Var med Elna och Noel, badade i poolen och höll lite koll på lektionerna. Planerade även inför söndagslektionerna. Sen på kvällen grillade jag och Nova hamburgare å portobello och vi var grymma eller inte men men det gick att äta iallafall. Sen på vägen hem åkte vi förbi betet å vattnade . Nova följde med hem så hemma bäddade vi åt glass å såg ca halva Titanic. Sen idag så vaknade jag fem av att Busan ville in å såg då att himlen var fin så fotade men sen somnade jag om igen fast det läskiga var att jag drömde att jag var vaken och att jag sen insåg att jag drömde och drömde att jag vaknade sen drömde jag att jag var vaken igen å sen vaknade jag. Men aa det var rätt så creepy. Vaknade sen typ åtta,åt frukost , gav djuren, släppte ut hönsen. Sen såg vi klart Titanic å tittade lite på tv lagade sen fiakpinnar å ris å åt middag sen spela Wii. När pappa kom hem gick vi ner till sjön och paddlade kanot sedan så välte vi kanoten med flit några gånger för att känna på hur det känns så man inte blir jätte rädd när det händer. Ska snart baka chokladbollar och sen kladdkaka med nutella.

Ovido - Quiz & Flashcards