busilusan

Alla inlägg den 20 maj 2015

-

Av ingela larsson - 20 maj 2015 12:25

har sedan förra inlägget haft svenska där vi endast läste bok och sedan so där vi gjorde grupparbete. Har även ätit lunch och har nu rast. Nästa lektion är engelska där vi tydligen ska Bearbeta uppsats och inte göra provet. Det där provet stressar mig fett mycket men aa får väl sitta hela kvällen och göra det. Sen efter engelskan är det no prov på allt vi gjort under terminen.

-

Av ingela larsson - 20 maj 2015 09:46

blev ingen träning för Pom igår då vädret inte var bra. Så gav djuren och bara chillade istället men hundarna fick komma in och mysa så de var nöjda :-) sedan idag så hade jag först EPA då jag gjorde lite på hemprovet i engelska det är ett as stort och långt prov så känns som jag ej kommer hinna. Det var först till fredag men nu är det till söndag fast är uppbokad hela helgen så behöver vara klar på fredag ändå. Efter epan hade vi fysik där vi gjorde egna prov frågor om el och magnetism nu sitter jag och har rast och snart börjar svenskan
.
Kommer nog fler inlägg under dagen så håll utkik! Säkert på eftermiddagen eller ikväll för har rätt mycket lektioner och långdag

Ovido - Quiz & Flashcards