busilusan

Alla inlägg den 14 maj 2015

-

Av ingela larsson - 14 maj 2015 21:30

denna bild skulle oxå vara med

Av ingela larsson - 14 maj 2015 21:27

innan lektionen så gick vi in till Lisa med ägg. Då berättade Lisa att vi skulle bli fyra på lektionen och att Tilda skulle hålla lektionen som troligtvis skulle bli barbacka. Sen gick vi ut till stallet och sedan kom Tilda och sa att vi fick välja på Eire, flingan, Cranini och Ticky och att det var barbacka. Då ingen annan ville ha Eire så tog jag henne. Hon var hyfsat pigg och i galoppen även bockig. Men det var fjärde gången jag red henne så tycker det gick helt okej ändå! Och jag satt ju kvar hela tiden fast några gånger tänkte jag nu flyger/åker jag XD men aa red henne på lägret i somras, en gång i vintras och förra lektionen så kan väl säga typ fjärde gången barbacka istället för fjärde gången gilt XD red även mycket utan tyglarna för att styra med vikten och det gick faktist bra :-)
Nu några bilder

Av ingela larsson - 14 maj 2015 16:26

idag har vi storstädat nästan hela dagen förutom en timme när vi hade besök och gick runt och kollade på gården. Alla sovrum har blivit färdig städade idag så bara resten av huset kvar nu. Har även gett djuren och ätit grillad hamburgare idag. Snart blir det middag, köttgryta. Sedan byta om och till ridlektionen. Har ingen aning om vad vi ska göra hoppas på något kul. Om det är något roligt så ska jag se om mamma kan fota och så skriver jag inlägg om det efter lektionen :-) skriver nog även om lektionen är sådär. Väldigt taggad på å hoppa men tror inte att det blir hoppning... Ska äta middag nu så bye

Ovido - Quiz & Flashcards