busilusan

Alla inlägg den 5 december 2015

Av ingela larsson - 5 december 2015 18:51

På förmiddagen idag så spelade vi Wii och fixade lite saker vi ska ha som priser på julshowen. Sen så åt vi lunch och därefter åkte vi till stallet. Först tog Tess och Corre upp Bobby och fixade honom och då var jag och Lisen i sadelkammaren. Sen så hjälpte jag till när Tess och Corre tränade Bobby och han var väldigt duktig! Sedan när han kom ner i hagen så gick vi till fölens hage och där tränade jag Tiny och Humlan med att ha grimma. De var väldigt duktiga och sen så myste jag även med Taya i ligghallen. Tanken var att vi skulle ha ridit en uteritt på Taya och björnen men då det blåste en hel del så blev det mys i hagen istället. Sen gick vi in i sadelkammaren och lottade lucia och planerade ordningen i luciatåget. Sen kom alla och då fixades alla hästar iordning sen så reds lucia tåget igenom och de var väldigt duktiga men låtarna måste tränas på. Sen fixade jag Lindsey och släppte ner henne i hagen. Och då under tiden så körde några andra voltige vilket jag tyvärr inte såg men hörde att de varit väldigt duktiga. Sen så körde vi kadriljprogramet vilket gick väldigt bra och tror showen kommer bli väldigt bra då vi får till musik. Nu gäller det bara att inte få blackout på programmet när det gäller men har en vecka på mig att träna så det är lungt! Efteråt planerade vi lotteriet och lite kiosk osv. Och nu sitter vi hemma och bloggar eller Corre är klar och sitter å kollar sociala medier eller vad hon gör :-)

Ovido - Quiz & Flashcards