busilusan

Alla inlägg den 4 december 2015

Av ingela larsson - 4 december 2015 17:41

I måndags var vanlig skoldag vad jag kommer ihåg eller ärlig talat kommer jag inte ihåg måndagen i skolan bara att vi hade dans på idrotten eller man fick välja så vi var typ sju som dansade. I tisdags så bakade vi kanelbullar på hemkunskapen sen luciagenrep på musiken och fysik med vikarie. Sen efter lunch hade vi idrott å då körde vi nån lek och fys.
Onsdags så hade vi svenska och engelska som vanligt och sen so och efter lunch matte och slöjd. När jag kom hem hade jag typ panik över läxor och att inte hinna med men pluggade så känner att jag har koll på läget.
Igår var det dubbellektion i teknik och vår bro är väl inte direkt världens bästa. Men det blir nog något. Sen hade vi spanska prov å tror de gick helt ok. Efter lunch var det bad och sist so. På ridningen hade vi hopp/skänkelvikningar och jag red Queenie vilket gick väldigt bra så är nöjd.
Idag hade vi först svenska och engelska och sen luciagenrep. Sista innan lunch var kemi vilket gick helt ok men nu plugga inför prov. Sista lektionen för dagen var mentorstid eller kanske ska kalla det pratstund. Sen hem och städa och hämta Tess å sen Corre. Kolla in deras bloggar!
Tess: djurtess.bloggplatsen.se
Corre: nouw.com/misscorre

Ovido - Quiz & Flashcards