busilusan

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av ingela larsson - 15 februari 2016 18:18

började skoldagen med mentorstid och klassråd inte direkt något speciellt att skriva om där. Sen hade vi matte och då gjorde vi nationella delprov c från tidigare år och de var problemlösning vilket inte är det bästa jag vet så det gick väl sådär men men vet nu mer vad man har att vänta.
På rasten så började jag och en kompis göra fysikläxan men det var så stökigt så vi gav upp. På svenskan skrev jag so/sv uppgiften. Spanskan så såg vi kortfilm och svarade på frågor. Efter lunch så hade vi so och hade helt slut på fantasi då så satt mest. På idrotten så körde vi beeptest och utan någon som helst vila det var springa hela tiden vilket var jobbigt så körde ej så länge och sedan vill jag ej ta ut mig för mycket heller.

Sry för rörigt inlägg men ville skriva ett kort inlägg och nu ska jag ta och baka med Tess får se det kanske kommer bild sen.

Ovido - Quiz & Flashcards