busilusan

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av ingela larsson - 7 mars 2016 17:31

Började dagen med mentorstid fast med annan lärare då vår mentor va sjuk. Sedan så hade vi matte med vikarie och den var ganska så kaos men jag fick några tal gjorda ändå. På svenskan sedan så var det rätt lärare och vi arbetede med att skriva cv vilket är en uppgift man känner att man iaf har nytta av i framtiden. Sen spanska lektionen så blev typ alla irreterade på läraren av olika anledningar som jag inte orkar skriva om men vi är inte direkt nöjda med läraren kan man väl säga.

På so lektionen hade vi prov på värdsdelarna samt europas länder och huvudstäder vilket gick bra.

Sista lektionen var idrott och beeptest, jag förbättrade mig från förra gången så jag är nöjd.

 

Kommentera gärna något ni vill ha inlägg om :)

Ovido - Quiz & Flashcards