busilusan

Direktlänk till inlägg 27 maj 2016

Uppdatering

Av ingela larsson - 27 maj 2016 18:53

Tänkte uppdatera bloggen då varit väldigt dålig på de senaste tiden eftersom det vart väldigt mycket så kännt att jag inte orkat. Men tänkte att detta inlägg skulle vli lite positivt så därför kommer detta inlägg handla om hur viktiga individer vi alla har i våra liv och att det är sjukt hur fort våra känslor kan förändras och lika så våra liv, det kan gå en endaste dag från att en individ du inte tidigare träffat kan bli den som du helt enkelt inte klarar dig utan. 


Många individer i mitt liv har jag inte den blekaste aning om hur jag skulle klara mig utan men om jag ska skriva om dem alla kommer detta inlägg bli alldeles för långt, därför tänker jag försöka hålla mig till att ta upp saker som stämmer in på dem alla och beskriver på ett bra sätt hur viktiga de är för att få er läsare att förstå hur otroligt viktiga individer man har i sitt liv även om det ibland känns som att man är helt ensam och inte har en endaste själ som bryr sig om dig.


När det mesta känns jobbigt, man inte orkar mer och helst bara vill ge upp så kommer dessa fantastiska, underbara och otroliga individer och visar att det fortfarande finns något att kämpa för och att de fortfarande tror och vet att du kommer klara det trots att det för dig känns som det bästa vore om du flyttade till en öde ö där ingen kunde kontakta dig och inget kunde såra dig.  


Dessa individerna är värda mer än vad världen kan erbjuda, de kämpar för att du ska må bra och vara glad trots att de ibland har det lika jobbigt själva, även om de egentligen borde fokusera på något annat så finns de där för dig när du än behöver dem, det spelar ingen roll om det är mitt i natten eller om det är när de är på semester de finns alltid där och vill stötta dig till 100%. 


Det enda jag kan göra för dessa individer för att visa hur otroligt bra dem är och hur fantastiskt mycket de betyder för mig är att finnas för dem på samma sätt som de finns för mig, även om det ibland inte känns som tillräckligt mycket så är det de bästa man kan göra. Jag tror och hoppas dessa individer uppskattar omtänksamheten lika mycket som jag, men personligen tycker jag att andras välmående är viktigare än mitt eget så därför vill jag kunna göra mer för dem än vad de gör för mig men det är omöjligt då de gör allt man kan tänka sig för att jag ska må bra och att göra mer än allt går inte så att göra precis lika mycket som de gör är det bästa man kan göra.


Ett Citat som beskriver dessa individer på ett väldigt bra sätt är ”Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina vingar har glömt hur man flyger”. Även citatet ”Hur dåligt jag än mår så vill jag att du ska må bra. Jag kommer alltid finnas för dig och göra allt i min makt för att du ska må bra, så att inte du mår så dåligt som jag” beskriver dessa individer väldigt bra då de som jag nämnt tidigare gör allt de är kapabla till för att du ska må så bra som möjligt. 


Ni vet vilka ni är!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Ovido - Quiz & Flashcards