busilusan

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Onsdag..

Av ingela larsson - 4 mars 2015 17:00

Kom för ett tag sedan hem från skolan så har hunnit mata djuren och börjat laga mat. Slutade 15.55 idag men hade tur så pappa hämtade mig och var hemma vid 16.10 istället för 17.00 som det hade blivit om jag åkt buss. Men idag i skolan så hade vi först EPA vilket inte är så jobbigt då man själv väljer vad man ska göra. Sedan hade vi fysik där vi gick igenom lite, gjorde grupparbete (collage om ögat) , fick instuderings frågor och hemläxa. Sedan hade vi svenska, har kommit hyfsat långt med mitt tal men behöver träna på i vilken ordning jag ska säga sakerna och fixa bilder. Nästa lektion var so, fick veta provresultatet (ganska nöjd men hade velat mer..)och fick reda på vad vi ska göra kommande veckor (frågor grekerna, redovisningsuppgift romarna, frågor romarna). Efter det hade vi lunch. Efter lunchen engelska. Har tydligen prov imorgon (uppsats) och sedan ska vi tydligen jobba med grammatik fram till sommarlovet (13v) jippie eller inte! Och även däribland ett läsförståelsetest, hörförståelsetest och en uppsats till... Efter engelskan hade vi Kemi, pratade om olika farosymboler och om vilka saker de finns på. Sista lektionen var spanska körde memory med djur på spanska så var ganska chill. Ska nu äta och sedan göra lite So. Ska även försöka hinna träna Pom annars får Tess göra det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela larsson - 20 december 2017 12:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0774956743"

Av ingela larsson - 21 november 2017 19:14

Alltså hur ska man göra med bloggen egentligen? Har ibland så stor lust att blogga men när man väl sätter sig vid datorn så finns inte motivationen kvar och man vet inte hur man ska formulera ihop ett bra och snyggt inlägg som andra vill läsa. Har fu...

Av ingela larsson - 11 september 2017 18:11

Helgen började med att jag och Therese +mamma åkte ut till stallet efter att ha gett djuren. I stallet så red jag och Tess ut en kort sväng och därefter hjälpte jag Elin lite och så glad för hennes skull nu! Därefter åkte vi hem och kollade på tv och...

Av ingela larsson - 7 september 2017 16:04

Har vart väldigt dålig på att uppdatera här men fick lust att ta tag i bloggandet igen och då inte bara skriva inlägg om dagarna och så kom jag på att jag inte skrivit om årets lamm så därför tänkte jag göra det nu :)   Börjar med Disney då hon ä...

Av ingela larsson - 18 juli 2017 20:59

Som man kanske förstår på rubriken kommer det bli ett ganska känslofyllt inlägg nu och jag vet att jag tidigare skrivit att det ska bli mer possitivt men känner att jag måste få uttrycka mig någonstans så det får helt enkelt bli ett ganska övergripan...

Skapa flashcards